مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:402023-08-13اقتصادي

گلایه خوزستانی ها از چگونگی اجرای طرح واگذاری زمین به خانوارهای دارای 3 فرزند


طرح واگذاری زمین به خانواده های دارای سه فرزند در خوزستان در حد ثبت نام باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، یکی از برنامه های دولت در راستای قانون جوانی جمعیت، اختصاص زمین به خانوار های دارای سه فرزند و بیشتر است.

بر این اساس اگر فرزند سوم خانواده ای  از 24 آبان 1400 به بعد متولد شده باشد به آن خانواده زمین هایی با قیمت بسیار پایین و اقساط 10 ساله واگذار می شود.

در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وزارت راه و شهرسازی مکلف است امکان استفاده مجدد از امکانات دولتی مربوط به تامین مسکن برای خانواده ها را پس از تولد فرزند سوم و بیشتر فراهم آورد و این خانواده ها می توانند از کلیه امکانات دولتی در این خصوص استفاده کنند.

افرادی که مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می شوند در صورتی که در شهرهای کمتر از 500 هزار نفر جمعیت سکونت داشته باشند می توانند 200 متر زمین دریافت کنند و کسانی که در شهرهای بالای 500 هزار نفر جمعیت زندگی می کنند نیز می توانند در شهرهای مجاور یا شهرهایی جدید و یا شهر محل تولد پدر، 200 متر زمین دریافت کنند.

  دولت به وعده ی خود عمل کند علی رغم اینکه حدود 2 سال از تصویب طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در مجلس شورای اسلامی و تایید آن از سوی شورای نگهبان می گذرد اما خانواده های خوزستانی ها از اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه خوزستانی ها از چگونگی اجرای طرح واگذاری زمین به خانوارهای دارای 3 فرزند

گلایه خوزستانی ها از چگونگی اجرای طرح واگذاری زمین به خانوارهای دارای 3 فرزند