مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 21:002023-08-21اقتصادي

صدور کیفرخواست برای 2کارچاق کن و مدعی نفوذ در دادسرای بندرعباس


2 کارچاق کن که ادعای نفوذ در پرونده های قضایی را داشتند، دستگیر و برای آن ها کیفرخواست صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مجتبی قهرمانی اعلام کرد: بنابر گزارش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، این 2 نفر با فریبکاری و ادعای اینکه می توانند با اعمال نفوذ روند پرونده های قضایی را تغییر دهند، از برخی از طرفین پرونده ها در دادگستری استان تقاضای وجه و سکه طلا می کردند که در نتیجه تحقیقات فنی و اطلاعاتی مشخص شد، ادعای نفوذ نیز صحت ندارد.

قهرمانی با اعلام اینکه پس از کار دقیق فنی توسط حفاظت و اطلاعات دادگستری استان هرمزگان، این افراد شناسایی و دستگیر شدند، اظهار کرد: از متهمان 30 عدد سکه طلا کشف و ضبط شده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان خاطرنشان کرد: پس از تکمیل تحقیقات، طبق موعد مقرر و روند مصرّح در قانون آیین دادرسی کیفری، مقام قضایی در دادسرای بندرعباس با احراز بزه ارتکابی توسط متهمان، ضمن صدور کیفرخواست و قرار جلب به دادرسی، پرونده را جهت رسیدگی به دادگاه کیفری 2 شهرستان بندرعباس ارسال کرده است.

قهرمانی همچنین به مراجعان دستگاه قضایی و عموم مردم توصیه کرد: با حفظ هوشیاری، فریب مدعیان دروغین نفوذ را نخورند و در صورت مواجهه با مواردی از این دست فوری مراتب را به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان اعلام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفرخواست برای 2کارچاق کن و مدعی نفوذ در دادسرای بندرعباس

صدور کیفرخواست برای 2کارچاق کن و مدعی نفوذ در دادسرای بندرعباس