مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-23سياسي

سامانه شفافیت اموال و دارایی بانک ها راه اندازی می شود


سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم با بیان اینکه مصوباتی به ویژه برای مقابله با بی انضباطی بانک ها داشتیم، گفت: سامانه شفافیت اموال و دارایی بانک ها راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن زنگنه در حاشیه جلسه علنی امروز (یکشنبه اول مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی طی نشست خبری درباره مصوبات کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، اظهار داشت: کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه، تاکنون بیش از 10 روز است که به بررسی این لایحه می پردازد.

البته جلسات ما در برخی از روزها در دو و سه شیفت برگزار شد.

وی بیان کرد: تا الان بحث های مربوط به تورم، رشد اقتصادی و اصلاح ساختار بودجه به طور کامل به پایان رسیده است و البته برخی از موارد هم مراعا مانده است تا اصلاح و تعیین تکلیف شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: همچنین مصوباتی برای تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار داشتیم و دستگاه ها مکلف شدند که صدور مجوزها را از طریق درگاه رسمی مجوزها انجام دهند.

زنگنه ادامه داد: در حوزه مردمی سازی اقتصادی، الزام دولت آن است که طی سه سال اقدام به واگذاری شرکت های دولتی پیش رود که سهام دولت در آنها بیش از 50 درصد است.

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: درباره ساختار نظام بانکی هم مصوباتی به ویژه برای مقابله با بی انضباطی بانک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه شفافیت اموال و دارایی بانک ها راه اندازی می شود

سامانه شفافیت اموال و دارایی بانک ها راه اندازی می شود