مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-06سياسي

مشکلات استان قزوین از سوی خبرگزاری فارس اولویت بندی و پیگیری شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: از خبرگزاری فارس درخواست می شود مشکلات و اولویت های استان قزوین در حوزه های مختلف از جمله محیط زیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری فارس استان قزوین بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جریان این بازدید اظهار کرد: شهید محمود صارمی خبرنگار مظلوم ایرنا و سایر شهدای عرصه هنر و رسانه همچون شهید آوینی ها در عرصه خبر خوش درخشیدند و پایه گذار نگاه ارزشی در عرصه خبر بودند و در این راستا لازم به ذکر است ولایت امیرالمومنین علیه السلام، روز رستاخیز و قیامت از دیدگاه قرآن کریم خبر بزرگ محسوب می شود.

وی افزود: از نگاه قرآن کریم قیامت، حساب و کتاب، حلال و حرام، صداقت و راستی و عدم آن، خبرهای بزرگ و جدی در عرصه خبرنگاری محسوب می شود و بر این اساس خبرنگاران می توانند انبیای الهی را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه خبرنگار نمی تواند بدون نگاه قرآنی خبرنگار قوی شود، تصریح کرد: شهدایی همچون شهید آوینی ها که خوش درخشیدند، از دین و قرآن الگو گرفتند و عبادت ها و راز و نیازهایی که در پیشگاه خدای متعال داشتند آنها را برجسته کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات استان قزوین از سوی خبرگزاری فارس اولویت بندی و پیگیری شود

مشکلات استان قزوین از سوی خبرگزاری فارس اولویت بندی و پیگیری شود