مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-18سياسي

درخواست 400 هزار نفر برای دریافت گذرنامه اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در یادواره 129 شهید انتظامی شهرستان ساری در حسینیه عاشقان کربلای این شهر با بیان اینکه تاکنون بیش از 400 هزار نفر برای دریافت گذرنامه اربعین اقدام کرده اند، - فرمانده انتظامی کل کشور گفت: تاکنون 400 هزار نفر برای دریافت گذرنامه اقدام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در یادواره 129 شهید انتظامی شهرستان ساری در حسینیه عاشقان کربلای این شهر با بیان اینکه تاکنون بیش از 400 هزار نفر برای دریافت گذرنامه اربعین اقدام کرده اند، اظهار داشت: من افتخار داشتم چند سالی در عراق باشم و مراسم اربعین را در عراق دنبال می کردم، سفره ای که در آنجا می گذارند ربطی به وضعیت مالی ندارد و سفره ای است از خیر و برکت در راه امام حسین (ع).

وی در رابطه با وجود یزید زمان گفت : در زمانی که امام حسین (ع) بود یزید بود و این را بدانید هر کسی حسینی باشد نباید غافل باشد چرا که یزید زمان وجود دارد و بایست مراقب باشد.

فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه استان مازندران را استان علویون خواند و گفت : مازندران افتخار آن را دارد که شهر و روستای آن بی شهید نیست این را متصل کنید به مسیر کربلا، این بدان معنی است شهدای مازندران مسیر حسینی را انتخاب کردند و منش ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست 400 هزار نفر برای دریافت گذرنامه اربعین

درخواست 400 هزار نفر برای دریافت گذرنامه اربعین