مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-05بين الملل

وبسایت صهیونیستی: باید منتظر انتفاضه سوم باشیم


یک وبسایت صهیونیستی با اشاره به اینکه گسیل سلاح و مهمات به کرانه باختری، با سرعت و سهولت بیشتری در حال اجراست، گزارش کرد، این مسئله سبب شده است که انتفاضه سوم به وقوع بپیوندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عملیات اخیر در اردوگاه جنین فلسطین به منزله تصویر کوچکی از درگیری نظامی گسترده بود که شاید در کرانه باختری صورت گیرد و انتفاضه سوم را در این منطقه از فلسطین رقم بزند.

 تجاوز همه جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به جنین که از بامداد دوشنبه (12 تیر) آغاز شده بود، در ساعات پایانی شب سه شنبه، (13 تیر) به پایان رسید و رژیم صهیونیستی که با هدف اعلامی ازبین بردن مقر فرماندهی گروه های مقاومت فلسطینی و تخریب کارگاه های تولید موشک و سلاح در اردوگاه جنین، وارد نبرد با نیروهای مقاومت شد، از این منطقه عقب نشینی کرد.

وای نت وبسایت روزنامه اسراییلی یدیعوت آحارونوت ،  گزارش کرد، سرویس جاسوسی و نهادهای امنیتی اسراییلی در هفته اخیر هشدارهایی درباره انفجار وضعیت کرانه باختری دریافت کردند که مربوط به سه حمله ای است که در یک روز رخ داد و هزینه آن را باید ارتش این رژیم بپردازد و نیروهای ذخیره بیشتری جذب کند و به تبع آن، میلیون ها دلار هزینه بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبسایت صهیونیستی: باید منتظر انتفاضه سوم باشیم

وبسایت صهیونیستی: باید منتظر انتفاضه سوم باشیم