مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-19سياسي

نیازمند تربیت جوانان نوقلم برای نشر ارزش های دفاع مقدس هستیم


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: نیازمند تربیت نیروهای جوان و نوقلم برای نشر ارزش های دفاع مقدس هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عباس بایرامی بعدازظهر شنبه در بیستمین دوره نشست تخصصی-آموزشی خاطره نگاری دفاع مقدس با موضوع دایره های مستندسازی در دفاع مقدس (زندگی نامه نویسی) با اشاره به اینکه دومین نشست منطقه ای تخصصی-آموزشی خاطره نگاری دفاع مقدس را به میزبانی استان مازندران در سال جاری برگزار می کنیم، افزود: این کارگاه به عنوان یکی از بهترین های کارگاه های تخصصی در کشور جایگاه خودش را پیدا کرد.

وی با بیان اینکه نتیجه این نشست های تخصصی در قالب کتاب آموزشی و پژوهشی با عنوان خاطره گویی در زیست بوم دفاع مقدس روانه بازار شد، گفت: هرچه قدر در حوزه خاطره گویی و خاطره نویسی کار کنیم کم است چراکه جامعه رزمندگان بعد از جنگ را از دست می دهیم و نیازمند تربیت نیروهای جوان و نوقلم هستیم تا یک جهاد عظیم برای دریافت مطالب و خاطرات این عزیزان در کشور صورت بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه با از دست دادن این عزیزان گنجینه ای از اسرار جنگ را از دست می دهیم، تأکید کرد: ان شالله با برگزاری این کارگاه ها شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تربیت جوانان نوقلم برای نشر ارزش های دفاع مقدس هستیم

نیازمند تربیت جوانان نوقلم برای نشر ارزش های دفاع مقدس هستیم