مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-22اجتماعي

ممنوعیت ورود خودروها به شهر مهران از چهارشنبه


استاندار ایلام با بیان اینکه از فردا ( چهارشنبه، اول مهرماه) ورود خودروها به شهر مهران ممنوع و به پارکینگ بزرگ اربعین هدایت می شوند، گفت: - ایسنا/ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه از فردا ( چهارشنبه، اول مهرماه) ورود خودروها به شهر مهران ممنوع و به پارکینگ بزرگ اربعین هدایت می شوند، گفت: هم اکنون 250 دستگاه اتوبوس در مهران به منظور جابجایی زوار تا پایانه مرزی فعالیت دارند و تا فردا 300 دستگاه دیگر به این تعداد اضافه خواهند شد.

حسن بهرام نیا امروز سه شنبه، 31 مرداد ماه در جلسه ستاد اربعین استان در سالن جلسات مرکز مانیتورینگ اربعین مهران، گفت: با توجه به حضور زائران در استان و مرز مهران، هماهنگی و هم افزایی در جهت ارتقاء خدمات همه جانبه به زائران از ضروریات است.

وی با تأکید بر اینکه باید همه امکانات را به صورت کامل به عنوان میزبان، برای زوار فراهم کنیم، اظهار کرد: با توجه به حجم ورودی زوار به استان، این آمادگی ها به صورت نسبی هم ایجاد شده و به منظور ارائه مشکلات احتمالی و رفع آن ها در فرصت کم باقی مانده، جلسه ستاد اربعین برگزار شد.

بهرام نیا یکی از مهمترین ضروریات زائران اربعین را در حوزه حمل و نقل و ناوگان درون شهری عنوان کرد و افزود: هم اکنون 250 دستگاه اتوبوس در مهران به منظور جابجایی زوار تا پایانه مرزی فعالیت دارند و تا فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود خودروها به شهر مهران از چهارشنبه

ممنوعیت ورود خودروها به شهر مهران از چهارشنبه