مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-19اجتماعي

تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی


مهلت ثبت نام در آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی دوباره تمدید شد و داوطلبان می توانند از امروز 28 مرداد تا فردا 29 مرداد در این آزمون ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی 9 شهریور به شیوه الکترونیک برگزار می شود.

پیش از این داوطلبان فرصت داشتند تا 19 مرداد در آزمون ثبت نام کنند که این فرصت تا ساعت 14 یکشنبه 22 مرداد 1402 تمدید شده بود.

با اعلام مجدد مرکز سنجش آموزش پزشکی، امکان ثبت نام در آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از ساعت 8 صبح امروز 28 مرداد تا ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 مرداد 1402 فراهم شد.

هفتادمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی و سی و هفتمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی به منظور اعطای دانشنامه به متخصصان و فوق تخصص های پزشکی برگزار می شود.

آزمون کتبی آزمون های دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی 9 شهریور 1402 به شیوه الکترونیک در دانشگاه های علوم پزشکی مازندران، تبریز، کرمانشاه، اهواز، شیراز، زنجان، اصفهان، کرمان، مشهد و شهر تهران، گیلان، همدان، البرز، یزد و زاهدان و بیرجند برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای 7 و 8 شهریور توزیع می شود و پس از برگزاری آزمون کتبی، زمان بندی آزمون شفاهی به افراد واجد شرایط اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی

تمدید مجدد مهلت ثبت نام آزمون دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی پزشکی