مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 10:002023-07-29سياسي

صدای زینب کبری(س) رساتر از هر صدایی به گوش مردم رسیده است


حضور پرشور مردم در هیأت ها و افزایش مجالس خانگی روضه همه و همه نشان می دهد که حب الحسین کار خودش را می کند و رسانه زینب کبری(س) از هر رسانه ای صدایش بلندتراست.

-    از حضور پرشور مردم در هیأت ها تا افزایش مجالس خانگی روضه همه و همه نشان می دهد که حب الحسین(ع) کار خودش را می کند و رسانه زینب کبری(س) از هر رسانه ای صدایش بلندتر است.

اینجا حرف ها همه حسین است و بس.

ده روز گذشت و هرکس هرچه که در توانش بود برای آقایش حسین گذاشت، دهم محرم امسال هم مانند سال های گذشته هیئات عزاداری به سمت امامزاده سیدمحمد بردسیر حرکت کردند که بگویند در انتها، همه  یک مسیر و هدف واحد داریم.

شام غریبان امسال دلگیر تر از سال گذشته اما امسال با سال های گذشته متفاوت بود.

شب عاشورایش مصادف با شب جمعه، شب زیارتی امام حسین(ع)، عاشورایش مصادف با روز جمعه شد، جمعه ای که به خودی خودش دلگیر است، مخصوصا وقتی که منتظر ظهور باشی دلگیر بودن جمعه برایت ملموس تر است.

غروب جمعه در این عصرهای انتظار و دلتنگی انگار شام غریبان برایمان قابل درک تراست، خیمه های اهل بیت حسین را آتش زدند، لباس و موی کودکانی که سوخت و گوشواره دخترانی که کشیده شد، حضرت زین العابدین(ع)، حضرت زینب(س)، بانوان و برخی کودکان کاروان اباعبدالله الحسین(ع) تا پاسی از شب در تاریکی آن شب دشت کربلا به عبادت پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای زینب کبری(س) رساتر از هر صدایی به گوش مردم رسیده است

صدای زینب کبری(س) رساتر از هر صدایی به گوش مردم رسیده است