مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 19:502023-07-30اجتماعي

«ییلاق شهر ایران» خنک ترین شهر کشور


بر اساس داده های سازمان هواشناسی کشور، در حالی که شاهد دمای بالای 40 درجه در جنوب کشور هستیم، اردبیل با 17 درجه سانتی گراد طی ساعات گذشته به عنوان خنک ترین شهر کشور بوده است.

-   خنکی هوا و بارش باران در صبح امروز جلوه ویژه ای به شهر اردبیل به خصوص مناطق گردشگری هم چون دریاچه شورابیل، پارک معلم و .

داد و گرچه مسافران و گردشگران مستقر در چادرهای مسافرتی در مجموعه گردشگری شورابیل و سایر تفرجگاه ها از کاهش دما و باران خفیف غافلگیر شدند اما روزی خاطره انگیز و دل پذیری را در هوای خنک اردبیل تجربه کردند.

  بر اساس پیش بینی هواشناسی استان اردبیل، طی امروز (یکشنبه) و فردا (دوشنبه) جو استان دست خوش تغییرات جوی شده و آسمان نیمه ابری تا ابری در بیشتر ساعات حاکم خواهد شد.

با کاهش دمای هوا در برخی مناطق استان اردبیل بارش باران به صورت رگبار ادامه خواهد یافت، اغلب این ناپایداری ها برای مناطق مرکزی و جنوبی استان پیش بینی شده است.

هم اکنون هوای اردبیل مه آلود، بارانی، نیمه ابری تا ابری و همراه با وزش باد بوده و سرعت باد به 35 کیلومتر در ساعت می رسد.

  طبق پیش بینی هواشناسی استان، بارش خفیف باران تا ساعاتی در بیشتر مناطق استان اردبیل ادامه خواهد داشت، فردا به تدریج از تراکم ابرها کاسته شده و آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با مه رقیق حاکم خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ییلاق شهر ایران» خنک ترین شهر کشور

«ییلاق شهر ایران» خنک ترین شهر کشور