مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 07:502023-08-07پزشكي

نگران مضرات احتمالی خشک شدن دریاچه ارومیه بر روی سلامت مردم هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: نگرانی بسیاری از خشکی دریاچه ارومیه از بابت مضرات احتمالی این مسئله بر روی سلامت مردم استان داریم و اکنون در حال بررسی این موضوع هستیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: نگرانی بسیاری از خشکی دریاچه ارومیه از بابت مضرات احتمالی این مسئله بر روی سلامت مردم استان داریم و اکنون در حال بررسی این موضوع هستیم.

بهمن نقی پور روز دوشنبه 15 مردادماه در نشست خبری، اظهار کرد: کلنگ زنی بیمارستان یکهزار تخت خوابی تبریز از شش سال قبل انجام شده و اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه به 22 درصد رسیده و برای تکمیل آن بیش چهار هزار میلیارد تومان نیاز است.

وی افزود: این یک پروژه ملی به حساب می آید و بودجه ملی هم دارد، اما با این بودجه ها به اتمام نمی رسد و از این رو راه های مختلف اعم از گرفتن بودجه در سفر رییس جمهور و مولدسازی املاک علوم پزشکی را در دستورکار قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اصلی ترین اهداف در حوزه درمان، افزایش رویکرد عدالت حوزه سلامت است، گفت: برای اولین بار بیمارستان های هریس و اسکو با کسب اعتبار رتبه درجه یک را کسب کردند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه با واحدهای متخلف برخورد جدی صورت می گیرد، عنوان کرد: اخیرا 9 واحد دندانپزشکی پلمب شده و هفت واحد دیگر ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگران مضرات احتمالی خشک شدن دریاچه ارومیه بر روی سلامت مردم هستیم

نگران مضرات احتمالی خشک شدن دریاچه ارومیه بر روی سلامت مردم هستیم