مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 17:302023-07-25اجتماعي

آماده باش پلیس راهور اصفهان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی


رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی اصفهان از آمادگی کامل پلیس راهور استان برای نظم بخشیدن به معابر شهری در روزها و شب های تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد - محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تمامی مأموران راهور برای برگزاری باشکوه عزاداری های خالصانه مردم در سوگ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش در شب های دهه اول ماه محرم در آمادگی کامل  بسر می برند.

وی خواستار هماهنگی مسؤولان هیأت های عزاداری با پلیس راهور قبل از راه اندازی دسته جات در سطح شهر شد و گفت: از تمام مسؤولان هیأت های عزاداری می خواهیم قبل از بیرون آوردن دسته جات با پایگاه های پلیس راهور منطقه خود هماهنگی لازم را به عمل آورند تا هم مسیر برای آن ها هموار شود و هم مردم پشت بار ترافیک نمانند.

محمدی ادامه داد: به رانندگان توصیه می کنیم هنگامی که مشاهده کردند مأموران این پلیس محدودیتی را در مسیری ایجاد کرده و خیابانی را بسته اند، بدانند این محدودیت ها بخاطر حضور دستجات عزاداری ایجاد شده و با ماموران همکاری و سعی کنند از خیابان های اطراف برای رفتن به مقصد خود استفاده کنند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان از آمادگی کامل این پلیس برای نظم بخشیدن به معابر شهری در روزها و شب های تاسوعا و عاشورای حسینی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش پلیس راهور اصفهان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی

آماده باش پلیس راهور اصفهان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی