مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-03حوادث

مهم ترین شاهراه مواصلاتی کشور اعتباری برای روکش آسفالت ندارد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بردسکن از این شهرستان به عنوان مهم ترین شاهراه مواصلاتی کشور نام برد و گفت: چون 114 کیلومتر از مسیرهای شهرستان بردسکن فرعی محسوب می شود، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بردسکن از این شهرستان به عنوان مهم ترین شاهراه مواصلاتی کشور نام برد و گفت: چون 114 کیلومتر از مسیرهای شهرستان بردسکن فرعی محسوب می شود، به همین دلیل برای روکش آسفالت اعتباری اختصاص نیافته است.

محمدامین پوراسماعیلی در گفت وگو با ایسنا در خصوص اقدامات صورت گرفته در محور بردسکن به سبزوار که از حادثه خیزی بالایی برخوردار است و طی هفته های اخیر چندین نفر جان خود را در این جاده از دست داده اند، افزود: هم اکنون اقداماتی برای محور بردسکن به سبزوار از کیلومتر صفر تا 34.

5 حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در دست پیگیری و انجام است.

وی اذعان کرد: به دلیل مستقیم بودن مسیر و میل به افزایش سرعت غیرمجاز خودروهای عبوری در این مقطع و احتمال واژگونی از مسیر، عملیات شانه سازی و تنظیم شیب شیروانی ها در حد فاصل کیلومتر 5 الی 12 شروع شده است.

پوراسماعیلی همچنین از پیگیری و نصب ترانس برق برای اجرای روشنایی در تقاطع روستایی نظام آباد با جاده سبزوار در کیلومتر 13 خبر داد و تصریح کرد: پس از بازدید اداره راهداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین شاهراه مواصلاتی کشور اعتباری برای روکش آسفالت ندارد

مهم ترین شاهراه مواصلاتی کشور اعتباری برای روکش آسفالت ندارد