مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-01سياسي

مراسم یادبود شهیدان رجایی و باهنر برگزار می شود


معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور ماه شهیدان رجایی و باهنر و گلباران مزار شهدا در بهشت زهرا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر سه شنبه در نشست ستاد برگزاری مراسم هشتم شهریورماه که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و با حضور نمایندگان دستگاه های استان برگزار شد ضمن اعلام قدردانی از حضور پرشور مردم در مراسم عزاداری سیدالشهدا علیه السلام اهانت به قرآن در سوئد و دانمارک را محکوم کرد.

محمودی در ادامه از حضور به موقع مردم عزیز در تظاهرات محکومیت این اهانت در نمازهای جمعه و مراسم عزاداری عاشورای حسینی تقدیر کرد و گفت: به بهانه 12 مرداد سالگرد تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از همراهی و همکاری دستگاه ها و مردم در برگزاری مراسم دینی و انقلابی کمال تقدیر و تشکر را داریم.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه از شهیدان آیت الله مدنی و آیت الله قدوسی، حجت الاسلام اندرزگو، سرتیپ دستجردی، شهیدان لاجوردی، عراقی و پسرش حسام تجلیل کرد و بیان داشت: مراسم گرامیداشت شهدای هشتم شهریور ماه شهیدان رجایی و باهنر همراه با یاد شهدای شهریورماه در مجموعه رفاه برگزار خواهد شد و مزار شهدا در بهشت زهرا گلباران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم یادبود شهیدان رجایی و باهنر برگزار می شود

مراسم یادبود شهیدان رجایی و باهنر برگزار می شود