مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-09بين الملل

بقایای موشک روسی در آسمان استرالیا سوخت


بقایای موشک روسی رها شده در فضا که احتمال سقوط آن بر سر مردم نگرانی هایی را به وجود آورده بود و حتی یکی از شهرهای روسیه به خاطر آن تخلیه شده بود، - بقایای موشک روسی رها شده در فضا که احتمال سقوط آن بر سر مردم نگرانی هایی را به وجود آورده بود و حتی یکی از شهرهای روسیه به خاطر آن تخلیه شده بود، در آسمان ملبورن استرالیا به شکل گلوله ای آتشین و تماشایی سوخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اسپیس، یک موشک روسی دوشنبه شب(7 اوت) در نزدیکی جنوب استرالیا به جو زمین سقوط کرد و نمایشی خیره کننده را برای ناظران در آن منطقه به نمایش گذاشت.

یک پایگاه خبری در استرالیا روز گذشته با اشاره به ایالت جنوبی استرالیا که پایتخت آن شهر ملبورن، دومین شهر بزرگ استرالیا است، از طریق X(توییتر سابق) نوشت: این موشک در حال سقوط یک گلوله آتشین و پر سر و صدا ایجاد کرد که حتی خانه ها را به لرزه در آورد.

این زباله های فضایی مدت زیادی نبود که در مدار زمین سرگردان بودند.

به گفته جاناتان مک داول، اخترفیزیکدان و ردیاب ماهواره، این سومین مرحله از موشک سایوز بود که در همان روز یک ماهواره ناوبری گلوناس(Glonass) را پرتاب کرده بود.

آن ماموریت در ساعت 9:20 صبح روز دوشنبه به وقت منطقه زمانی شرقی از شمال غربی روسیه انجام شد و در مسیر جنوب شرقی به سمت فضا رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بقایای موشک روسی در آسمان استرالیا سوخت

بقایای موشک روسی در آسمان استرالیا سوخت