مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 15:352023-08-05دانش

طراحی قوای محرکه خودروهای الکتریکی


انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد، دوره آموزش «طراحی قوای محرکه خودروهای الکتریکی به کمک AVL CRUISE M و MATLAB Simulink» را برگزار می کند.

- انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه فردوسی مشهد، دوره آموزش طراحی قوای محرکه خودروهای الکتریکی به کمک AVL CRUISE M و MATLAB Simulink را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره از 22 مرداد ماه ساعت 10 الی 13 به مدت 9 ساعت با تدریس مهندس فرهاد سالک ـ دانشجوی دکترای، مدرس دانشگاه و عضو گروه طراحی نخستین خودروی سنگین مبنی بر تکنولوژی هیبریدی سوختی، به مدت 9 ساعت به صورت حضوری برگزار می شود.

شناسایی مدل مدار معادل باتری لیتیوم یونی (ECM در MATLAB Simulink با استفاده از داده های تجربی باتری HPC ، ساخت مدل بسته باتری در AVL CRUISE M با استفاده از ECM باتری مشخص شده در MATLAB Simulink ، مدل سازی حرارتی 1 بعدی مدار خنک کننده بسته باتری در AVL CRUISE M ، تعریف استراتژی کنترل سیستم مدیریت باتری (BMS) در AVL CRUISE M ، مدل سازی پیشرانه الکتریکی باتری در AVL CRUISE M و مدل سازی پیشرانه هیبریدی پیل سوختی در AVL CRUISE M از جمله مباحث و سرفصل هایی است که در این دوره آموزش داده می شود.

علاقه مندان جهت ثبت نام در دوره به شناسه anjmech_admin@ مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی قوای محرکه خودروهای الکتریکی

طراحی قوای محرکه خودروهای الکتریکی