مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:002023-08-08بين الملل

اوکراین در جنایت با مهمات خوشه ای ید طولایی دارد


تصمیم اخیر آمریکا برای ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین غیراخلاقی و جنایتکارانه است.

ما پیش از این نتایج وحشتناک استفاده از چنین تسلیحاتی را در جنگ های سابق شامل قتل و قطع عضو غیرنظامیان در جریان جنگ ها در عراق، - "تصمیم اخیر آمریکا برای ارسال مهمات خوشه ای به اوکراین غیراخلاقی و جنایتکارانه است.

ما پیش از این نتایج وحشتناک استفاده از چنین تسلیحاتی را در جنگ های سابق شامل قتل و قطع عضو غیرنظامیان در جریان جنگ ها در عراق، لبنان و جنوب شرق آسیا، حتی چند دهه بعد از آن دیده ایم.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اوا بارتلت ، خبرنگار و تحلیلگر مستقل کانادایی در گزارشی درباره تبعات تصمیم چند وقت پیش جو بایدن، رییس جمهور آمریکا برای دادن بمب های خوشه ای به اوکراین در پایگاه راشاتودی نوشت: علاوه بر وجود دلایل اخلاقی که ارسال چنین تسلیحاتی به اوکراین را منع می کنند، یک سری دلایل پراگماتیک نیز هستند که دادن چنین مهماتی به اوکراین را از نقطه نظر نظامی غیرمنطقی می سازند.

غربی ها به اوکراین وعده داده اند که این مهمات نسبت به مهمات تک گلوله ای استاندارد توپخانه، آسیب بیشتری در حملات به دلیل منتشر کردن ریز بمب ها در سطحی گسترده تر به همراه دارند اما به رغم این وعده ها اعطای این مهمات به اوکراین غیرمنطقی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین در جنایت با مهمات خوشه ای ید طولایی دارد

اوکراین در جنایت با مهمات خوشه ای ید طولایی دارد