مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 12:352023-08-19بين الملل

«مایکل جکسون» پس از مرگ دادگاهی می شود


«وید رابسون» و «جیمز سیفچاک» که «مایکل جکسون» را به سوء استفاده جنسی متهم کرده بودند، از دادگاه تجدیدنظر کالیفرنیا تأییدیه گرفتند تا ادعاهای خود را بار دیگر به دادگاه ارائه دهند.

- وید رابسون و جیمز سیفچاک که مایکل جکسون را به سوء استفاده جنسی متهم کرده بودند، از دادگاه تجدیدنظر کالیفرنیا تأییدیه گرفتند تا ادعاهای خود را بار دیگر به دادگاه ارائه دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، دادگاه استیناف کالیفرنیا ضمن لغو کردن رای دادگاه بدوی مبنی بر تبرئه مایکل جکسون اعلام کرد که بنیاد این خواننده می تواند مسئول موارد اتهامی مطرح شده علیه این خواننده باشد.

اتهامات سوء استفاده جنسی علیه مایکل جکسون در مجموعه مستندی با عنوان ترک ناکجاآباد در سال 2019 و از شبکه HBO به روی آنتن رفت و ادعا کرده بود وید رابسون و جیمز سیفچاک در دوران کودکی مورد آزار جنسی توسط مایکل جکسون قرار گرفته اند؛ ادعاهایی که واکنش تند بنیاد مایکل جکسون همراه شد که ضمن محکوم کردن این مستند آن را یک ترور شخصیتی توصیف و به بی گناهی مایکل جکسون تاکید کرد.

مایکل جکسون معروف به سلطان موسیقی پاپ روز 25 ژوئن 2009 در سن 50 سالگی درگذشت و این دو نفر نخستین بار در سال های 2013 و 2014 تلاش کردند تا پرونده خود را به دادگاه بکشانند اما به دلیل محدودیت های قانونی این شکایت ها رد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مایکل جکسون» پس از مرگ دادگاهی می شود

«مایکل جکسون» پس از مرگ دادگاهی می شود