مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 19:202023-08-22اقتصادي

سهم مردم از همسایگی با پارس جنوبی چقدر بوده است؟


مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس میزان پرداختی شرکت های مستقر در پارس جنوبی در حوزه مسؤولیت های اجتماعی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در سال گذشته حدود 600 میلیارد تومان اعتبار عمرانی سازمان منطقه ویژه پارس بوده اما از ابتدای امسال تا مردادماه یک هزار و 800 میلیارد تومان اعتبار عمرانی جذب شده که این رقم تا پایان سال به سه هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه بیش از 70 گاز کشور از منطقه پارس جنوبی تامین شده، عنوان کرد: در حال حاضر 13 پالایشگاه گاز و 22 پتروشیمی در منطقه ویژه پارس جنوبی فعال هستند.

وی با اشاره به مسؤولیت های اجتماعی شرکت های مستقر در پارس جنوبی گفت: در سال گذشته سازمان منطقه ویژه پارس در حوزه مسؤولیت اجتماعی 159 میلیارد تومان هزینه کرده که معتقدیم مبلغ بالایی نیست.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس ادامه داد: از ابتدای سال 1400 تا پایان 1401، مبلغ 238 میلیارد تومان در حوزه مسؤولیت های اجتماعی توسط شورای راهبردی منطقه هزینه شده است و امسال نیز 500 میلیارد تومان توسط شرکت های عضو شورای راهبردی پیش بینی شده است؛ از این رقم، 150 میلیارد برای تعهدات سال گذشته پرداخت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم مردم از همسایگی با پارس جنوبی چقدر بوده است؟

سهم مردم از همسایگی با پارس جنوبی چقدر بوده است؟