مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-06اجتماعي

اعلام آمادگی 42 موکب استان کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، حسن حکمتیان، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعدادی از پروانه موکب های استان تمدید شده است، - مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد، از اعلام آمادگی 42 موکب این استان برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو ، حسن حکمتیان، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعدادی از پروانه موکب های استان تمدید شده است، گفت: 42 موکب استان کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی آماده هستند.

وی افزود: موکب های استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستانهای باشت و گچساران استان؛ شلمچه، بصره، نجف، بین نجف و کربلا و کربلا برپا می شوند و به زائران خدمات رسانی خواهند کرد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این موکب ها زیست خواب، پخت غذا شامل صبحانه، نهار و شام، میان وعده از زائران اباعبدالله الحسین پذیرایی می شود.

حکمتیان تصریح کرد: با شناسایی ظرفیت ها و مشکلات از سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات استانها و کشور، از تمام ظرفیت ها برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب تر استفاده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 42 موکب استان کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی

اعلام آمادگی 42 موکب استان کهگیلویه و بویراحمد برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی