مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-29بين الملل

«بازگشت داوطلبانه»؛ دروغ اردوغان درباره آوارگان سوری


در پی شکل گیری کمپین هایی در ترکیه علیه آوارگان سوری و اظهارات رییس جمهوری این کشور مبنی بر تلاش برای بازگرداندن «داوطلبانه» این افراد به کشورشان، - در پی شکل گیری کمپین هایی در ترکیه علیه آوارگان سوری و اظهارات رییس جمهوری این کشور مبنی بر تلاش برای بازگرداندن داوطلبانه این افراد به کشورشان، کارشناس سوری با زیر سوال بردن ادعاهای دولت ترکیه در این پرونده معتقد هستند که این روند بازگشت اجباری و به مناطق تحت کنترل آنکارا در شمال سوریه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، عمر رحمون ، تحلیلگر سیاسی سوری در سخنانی در این باره می گوید: اظهارات رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه مبنی بر بازگرداندن یک میلیون آواره سوری به کشورشان، در چارچوب وعده ای است که در انتخابات گذشته به ملت ترکیه داده بود و قطعا آن را اجرایی خواهد کرد.

وی گفت: این بازگشت با هماهنگی میان ترکیه و دولت سوریه انجام نخواهد شد، به ویژه که پیش بینی می شود اردوغان آوارگان را به مناطق شمالی تحت اشغال ارتش ترکیه و تحت کنترل گروه های مسلح تحت حمایت آنکارا بازگرداند.

وی همچنین تصریح کرد که آنکارا در این اقدام هیچگونه هماهنگی با دمشق نخواهد داشت، چراکه سوری ها به مناطق تحت اشغال آنکارا بازگردانده می شوند و اردوغان به وعده های خود به ملت ترکیه متناسب ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بازگشت داوطلبانه»؛ دروغ اردوغان درباره آوارگان سوری

«بازگشت داوطلبانه»؛ دروغ اردوغان درباره آوارگان سوری