مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 08:452023-08-06اجتماعي

فرونشست و فرسودگی دو چالش بزرگ شبکه آبرسانی شهر اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به نشت لوله آب در خیابان کهندژ گفت: فرسودگی شبکه های آب و فاضلاب در شهر اصفهان با عمر 55 سال سبب خوردگی شبکه ها شده است.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نشت لوله آب در خیابان کهندژ اظهار داشت: لوله 150 میلی متری آزبست که به دلیل تغییرات فشار شبکه از محل اتصال جدا شده بود، سبب نشت لوله آب شد.

وی با بیان اینکه کارکنان شرکت آب و فاضلاب برای کنترل و بررسی های لازم به محل حادثه اعزام شدند، گفت: لوله توسط تیم فنی آبفا ترمیم و مقرر شد تیم تحقیقاتی و فنی علت این حادثه را بررسی کند.

شیشه فروش با اشاره به حوادث شکستگی خطوط لوله آب و فاضلاب در اصفهان افزود: بخشی از این حوادث مربوط به فرسوده بودن شبکه ها و بخشی دیگر به شرایط محیطی است.

 مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب موظف شد تا با همکاری دانشگاه و شرکت علمی تحقیقاتی بررسی های فنی را برای اثرات فرونشست زمین بر تشدید شکستگی های شبکه های آب و فاضلاب در ماه های گذشته انجام دهند.

وی تصریح کرد: فرسودگی شبکه های آب و فاضلاب در شهر اصفهان با عمر 55 سال سبب خوردگی شبکه ها و فرونشست زمین سبب تشدید حوادث شکستگی خطوط، ایجاد فروچاله و بروز خسارت به معابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرونشست و فرسودگی دو چالش بزرگ شبکه آبرسانی شهر اصفهان

فرونشست و فرسودگی دو چالش بزرگ شبکه آبرسانی شهر اصفهان