مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:252023-08-12ورزشي

دوئل سرمربیان ذوب آهن با چاشنی شکست طلسم یک سال ونیمه


تقابل ذوب آهن و ملوان و مصاف سرمربی قبلی و فعلی اصفهانی ها یکی از دیدارهای جذاب هفته نخست بود که در نهایت با طلسم شکنی پس یک سال و نیم به پایان رسید.

- ایسنا/اصفهان تقابل ذوب آهن و ملوان و مصاف سرمربی قبلی و فعلی اصفهانی ها یکی از دیدارهای جذاب هفته نخست بود که در نهایت با طلسم شکنی پس یک سال و نیم به پایان رسید.

هفته نخست لیگ برتر با برد ذوب آهن در مقابل ملوان بندرانزلی کلید خورد و این در حالی بود که ذوبی ها پس از 32 هفته اولین برد خود را دشت کرده و طلسم عدم پیروزی در بازی های خارج از خانه را شکستند.

این کولاک گاندوها در زمین باتلاقی انزلی با رویارویی شاگردان ربیعی و مهدی تارتار، سرمربی فصل قبل ذوب آهن، جذابیت بیشتری پیدا کرد.

در نهایت سبزپوشان اصفهان پس از یک سال و نیم توانستند با گل های محمد حسین اسلامی و عرفان معصومی و نتیجه 2 بر 1 طعم پیروزی خارج از خانه را بچشند.

از این رو ایسنا درباره شرایط ذوب آهن با حسن استکی، پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت وگو کرده که در ادامه می خوانید: ایسنا: شرایط فعلی و عملکرد ذوب آهن را چطور ارزیابی می کنید؟ با توجه به بازی روز گذشته، مشخص است که تحولاتی در تیم ذوب آهن، به خصوص در خطوطی که دچار ضعف بودند، شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوئل سرمربیان ذوب آهن با چاشنی شکست طلسم یک سال ونیمه

دوئل سرمربیان ذوب آهن با چاشنی شکست طلسم یک سال ونیمه