مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:502023-07-24اقتصادي

زمان پیک روزانه برق کهگیلویه و بویراحمد ساعت 13 است


یاسوج_ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان پیک روزانه برق کهگیلویه و بویراحمد ساعت 13 به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مرادی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: پیک مصرف برق شبانه استان در ساعت 21 و به میزان 515 مگاوات و پیک روزانه برق استان ساعت 13 است.

وی با اشاره اینکه میزان مصرف برق در استان از 537 مگاوات گذشته، خواستار همراهی مشترکان برای گذر از گرمای بهار و تابستان در استان شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: میزان مصرف برق در پنج شهرستان گچساران، چرام، کهگیلویه، لنده و بهمیی بیشتر از مدت مشابه پارسال ثبت شده است.

مرادی اظهار کرد: میزان مصرف برق در شهرستان گچساران 192 مگاوات است که نسبت به مدت مشابه پارسال 26 مگاوات افزایش را نشان می دهد.

وی بیان کرد: همچنین میزان مصرف بار در شهرستان های بویراحمد و دنا 192 مگاوات است که نسبت به مدت مشابه پارسال تغییری نیافته است.

مرادی تصریح کرد: میزان مصرف برق در شهرستان چرام نیز 34 مگاوات است که نسبت به مدت مشابه پارسال 2 مگاوات افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: میزان مصرف برق در شهرستان های کهگیلویه و لنده نیز 102 مگاوات است که نسبت به مدت مشابه پارسال 11 مگاوات افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان پیک روزانه برق کهگیلویه و بویراحمد ساعت 13 است

زمان پیک روزانه برق کهگیلویه و بویراحمد ساعت 13 است