مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-11حوادث

سارقان تجهیزات برق در جاجرم دستگیر شدند


بجنورد_ فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از دستگیری 3 نفر سارق سابقه دار کابل و تجهیزات برق با اعتراف 10 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ رضا قندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت کابل و تجهیزات برق در سطح شهرستان جاجرم بخش شوقان بلافاصله موضوع در دستور کار مأمورین پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی جاجرم با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته توسط مأمورین محل اختفای این سارقین مورد شناسایی قرار گرفت، افزود: مأمورین در یک عملیات فنی و غافلگیرانه موفق شدند 3 نفر سارق سابقه دار را در این رابطه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این افراد در تحقیقات انجام شده به 10 فقره سرقت کابل و تجهیزات برق در سطح شهرستان جاجرم اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: در نهایت متهمان بعد از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ قندی با تاکید بر اینکه پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد از مردم عزیز خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان تجهیزات برق در جاجرم دستگیر شدند

سارقان تجهیزات برق در جاجرم دستگیر شدند