مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 16:452023-07-24بين الملل

محکومیت شدید هتک حرمت مجدد قرآن در دانمارک توسط عراق


وزارت خارجه عراق در بیانیه ای هتک حرمت مجدد قرآن کریم در مقابل سفارت این کشور در دانمارک را به شدت محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از واع، وزارت خارجه عراق، سوزاندن دوباره قرآن کریم در مقابل سفارت این کشور در کپنهاگ، پایتخت دانمارک را به شدت محکوم کرد.

وزارت خارجه عراق در بیانیه خود افزود: این اقدامات برنامه ریزی شده باعث می شوند که تب تندروی و نفرت پراکنی، جوامع را در برابر تهدیدی حقیقی برای هم زیستی مسالمت آمیز قرار بدهد.

وزارت خارجه عراق از مقامات کشورهای اروپایی خواست که آن چه آزادی بیان و حق تظاهرات خوانده می شود را مورد بازبینی سریع قرار دهند و موضع گیری جمعی روشنی را برای جلوگیری از این اهانت ها در برابر سفارت خانه های عراق در کشورهای خود اتخاذ کنند.

وزارت خارجه عراق با اشاره به سکون و عدم تحرک شفاف از سوی کشورهای اروپایی و تبعات آن افزود: سکوت و عدم اجرای اقدامات روشن که به ممانعت از اقدامات این افراد و بازپرسی های قانونی از آنان بیانجامد، راه را برای این دست رفتارهای خطرناک هموار کرده است.

در ادامه این بیانیه، وزارت خارجه عراق موضع دولت این کشور در برابر این اقدامات را چنین بیان کرد: مصوبه ها و قراردادهای بین المللی در رابطه با جرم انگاری این دست اقدامات، باید ناظر به احترام برابر و شفاف نسبت به نماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت شدید هتک حرمت مجدد قرآن در دانمارک توسط عراق

محکومیت شدید هتک حرمت مجدد قرآن در دانمارک توسط عراق