مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:502023-08-16اجتماعي

مدرسه خیرساز در دشتستان احداث می شود


توافقنامه ساخت مدرسه زنده نام «احمد ویسویی» روستای حسن آباد شهرستان دشتستان با حضور این خانواده خیر یک اندیش به امضا رسید.

- بوشهر- توافقنامه ساخت مدرسه زنده نام احمد ویسویی روستای حسن آباد شهرستان دشتستان با حضور این خانواده خیر یک اندیش به امضا رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر ظهر چهارشنبه در این مراسم گفت: با توجه به فضای محدود و نیاز دانش آموزان روستای حسن آباد، به همت خانواده خیّر ویسویی این مدرسه احداث خواهد شد.

ابراهیم احمدی بیان داشت: این مدرسه با سه کلاس درس و زیربنای 250 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 900 میلیون تومان در روستای حسن آباد از بخش مرکزی شهر برازجان در شهرستان دشتستان احداث خواهد شد که به یاد برادر مرحوم این خانواده خیّر نام گذاری خواهد شد.

احمدی گفت: باتوجه به درخواست های دهیاری این روستا و نبود امکانات و مدرسه ی مطلوب جهت تحصیل دانش آموزان و همچنین اعلام این خانواده نیک اندیش جهت مشارکت در احداث مدرسه ضمن برچیده شدن مدرسه کانکسی این روستا موجبات تحصیل بیش از 30 دانش آموز فراهم خواهد شد و در فضایی مطلوب ادامه تحصیل خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه خیرساز در دشتستان احداث می شود

مدرسه خیرساز در دشتستان احداث می شود