مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-02ورزشي

رییس فدراسیون شمشیربازی: در المپیک 2024 به دنبال مدال هستیم


در حال حاضر سهمیه المپیک در دست اسلحه سابر است و امیدواریم در جام جهانی این سهمیه حفظ شود تا در المپیک 2024 برای کسب مدال تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا پورسلمان، رییس فدراسیون شمشیربازی فدراسیون کشورمان در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی استان اصفهان اظهار داشت: رنجبر جزو معدود مدیرانی است که با برنامه مدون پیش قدم شده است، امیدوارم فصل جدیدی در شمشیربازی اصفهان باز شود، مجمع نشان داد که تنوع سلیقه در هیات شمشیربازی استان اصفهان وجود دارد.

وی افزود: با راهبرد های مشخص می توان از تمام ظرفیت رشته شمشیربازی در استان اصفهان استفاده کرد؛ با حمایت مدیرکل که نگاه ویژه ای به این رشته دارد، این راه سریع تر طی خواهد شد.

پورسلمان تصریح کرد: از سرهنگ پور که تلاش های زیادی برای شمشیربازی اصفهان داشت تشکر می کنم، با پیگیری های ایشان شاهد برگزاری مسابقات بین المللی شمشیربازی در اصفهان بودیم؛ اصفهان جزو استان های مزیت دار برای رشته شمشیربازی است.

رییس فدراسیون شمشیربازی ادامه داد: ما به استان های مزیت دار توجه بیشتری خواهیم داشت، از نظر ساختاری سابقه خوبی وجود دارد، ملی پوشان زیادی را از اصفهان داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون شمشیربازی: در المپیک 2024 به دنبال مدال هستیم

رییس فدراسیون شمشیربازی: در المپیک 2024 به دنبال مدال هستیم