مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-16سياسي

همایش مجازی مدیریت بهره وری در شرکت ها و موسسات


مرکز ملی تعالی و پیشرفت با همکاری سازمان ملی بهره وری برگزار مینماید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی مرکز ملی تعالی و پیشرفت همایش مجازی با موضوع مدیریت بهره وری در شرکت ها و مؤسسات روز یکشنبه مورخ 22 مرداد سال جاری از ساعت 14 به صورت برخط (آنلاین) با سخنرانی آقای دکتر محمدجواد ایروانی رییس شورای سیاست گذاری مرکز ملی تعالی و پیشرفت، جناب آقای دکتر میر سامان پیشوایی رییس سازمان ملی بهره وری و متخصصان حوزه بهره وری کشور برای مدیران عامل و مدیران ارشد 305 شرکت و مؤسسه حاضر در فرایند هفتمین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت برگزار گردید.

در این همایش آقای دکتر ایروانی سخنانی را حول محور ضرورت بهره وری در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و اینکه مسئله بهره وری یک ضرورت کلیدی و اساسی و راهبردی است ایراد نمودند.

ایشان فرمودند هم در برنامه توسعه و هم در برنامه پیشرفت هفتم که در سیاست های کلی ما تصریح شده، مسئله رشد اقتصادی 8 درصد را حدود یک سومش را از بهره وری تعریف نمودند که این مورد تأکید و تکرار است در بودجه های سنواتی در برنامه ها و سیاست های دولت ها که بایستی موردتوجه و اقدام قرار بگیرد.

اینکه چقدر به آن رسیدیم، مسئله دیگری است که علی رغم تأکیدات به هدف گذاری که شده نرسیده ایم؛ ولی هر زمان بحث رشد مطرح می شود، و اینکه این 8 درصد یک رشد بلندپروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش مجازی مدیریت بهره وری در شرکت ها و موسسات

همایش مجازی مدیریت بهره وری در شرکت ها و موسسات