مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 15:402023-08-13پزشكي

تساهل و تسامح در نظارت بر مراکز درمانی پذیرفتنی نیست


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تساهل و تسامح در نظارت بر مراکز درمانی و بهداشتی پذیرفته نیست و از حقوق شهروندان در این حوزه دفاع می کنیم.

- ایسنا/اصفهان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: تساهل و تسامح در نظارت بر مراکز درمانی و بهداشتی پذیرفته نیست و از حقوق شهروندان در این حوزه دفاع می کنیم.

محمدرضا رشیدی نوش آبادی، امروز(یکشنبه، 22 مرداد) در نشست با خبرنگاران، اظهارکرد: شهروندان باید حقوق خود را پیگیری و هرگونه تخلف در داروخانه ها و مراکز بهداشتی و درمانی را گزارش و پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: رسیدگی به شکایت مردم در سال گذشته 80 مورد بود که این رقم در چهار ماه اول امسال به 50 مورد رسیده است و بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی در سال گذشته 420 مورد بود که در سال جاری 113 مورد بازرسی انجام شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه پزشکی کاشان، تأکید کرد: انحراف از استانداردها یکی از تخلف ها در حوزه بهداشت و درمان است که در سال گذشته پنج هزار مورد نمونه برداری از مراکز بهداشتی انجام شد و در بهار امسال به 1100 مورد رسیده است.

رشیدی نوش آبادی افزود: خدمات همه داروخانه ها باید بر اساس نسخه الکترونیک در سایت ثبت شود و مردم حق دارند که تعطیلی سایت هر داروخانه را به سامانه 190 گزارش کرده و پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تساهل و تسامح در نظارت بر مراکز درمانی پذیرفتنی نیست

تساهل و تسامح در نظارت بر مراکز درمانی پذیرفتنی نیست