مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:252023-08-22اقتصادي

حمایت از برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز2023


معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران از حمایت همه جانبه وزارت امور خارجه ایران از برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یعقوب هوشیار شهردار تبریز در دیدار با مهدی صفری دیپلمات ایرانی و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران، اظهار داشت: همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری شهر تبریز به عنوان اولین فعالیت جدی در عرصه شناسایی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری پیش رو در شهر تبریز و به منظور جذب، و سازماندهی سرمایه گذاران داخلی و خارجی 15 و 16 آبان امسال توسط شهرداری تبریز و با همکاری سایر ارگان ها و مؤسسات خصوصی و دولتی برگزار می شود.

وی افزود: خوشبختانه در این زمینه نگاه انحصار گرایانه وجود ندارد، همایش سرمایه گذاری صرفاً مربوط به حوزه مدیریت شهری نبوده بلکه تمام حوزه ها از جمله صنایع در راستای توسعه شهری و ایجاد ارزش افزوده برنامه ریزی شده و مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در ادامه این دیدار، مهدی صفری دیپلمات ایرانی و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ایران، با اشاره به برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023، اظهار داشت: خوشبختانه این همایش با ایده های مهم و کاربردی برنامه ریزی و هدف گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز2023

حمایت از برگزاری همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز2023