مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 08:102023-08-13سياسي

کرمانشاه مهیای میزبانی از زائران اربعین است


فرماندار کرمانشاه با دعوت از زائران اربعین برای ماندگاری چند روزه در کرمانشاه گفت: کرمانشاه مهیای میزبانی از زائران اربعین است.

- محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه  اظهار داشت: جلسات متعددی برای میزبانی شایسته از زائران اربعین در شهرستان کرمانشاه برگزار شده و وظایف هر دستگاه براساس مصوبات این جلسات مشخص شده است.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه ستاد اربعین شهرستان در شهر ماهیدشت بیان کرد: بسیاری از زائران اربعین در مسیرهای مختلف از شهرستان کرمانشاه عبور می کنند و براین اساس باید آمادگی خدمت رسانی به زائران اربعین در تمامی نقاط شهرستان کرمانشاه وجود داشته باشد.

آمویی با بیان اینکه از حضور زائران اربعین در شهرستان کرمانشاه استقبال می کنیم خاطرنشان کرد: ماندگاری زائران اربعین در شهرستان زمینه حضور آنها در مکان های گردشگری کرمانشاه را فراهم کرده و سفر آنها را زیارتی سیاحتی خواهد کرد.

فرماندار کرمانشاه افزود: مکان های تاریخی و فرهنگی متعددی در شهر کرمانشاه وجود دارد که مورد توجه زائران قرار خواهد گرفت که تکایای کرمانشاه و بازار سنتی شهر می تواند در راه بازگشت زائران مورد بازدید قرار بگیرد.

آمویی با اشاره به خدمات دهی فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه مسافربری کرمانشاه به زائران اربعین تأکید کرد: بازدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه مهیای میزبانی از زائران اربعین است

کرمانشاه مهیای میزبانی از زائران اربعین است