مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-16سياسي

حجت الاسلام تویسرکانی: پیام آزادگان سرافراز، شکوهمندی ملت ایران است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در پیامی به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان نوشت: پیام آن ها، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی پیامی منتشر کرد.

متن پیام مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه به شرح زیر است: بسمه تعالی مقام معظم رهبری (مدظله العالی): ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافرازمان در طول سال های سخت اسارت، ملت ایران را سربلند و روسفید کرد و ما بازگشت پیروزمندانه آنان را به میهن اسلامی حادثه ای می دانیم که دست قدرت الهی آن را رقم زد.

در 26 مرداد ماه سال 1369 پس از تحمل رنج های فراوانی که از هجر یاران در دل عشاق سنگینی می کرد، سرانجام طلایه داران سپاه عشق یعنی آزادگان سرافرازمان پای به خاک میهن اسلامی گذاشتند.

آزادگان صبورتر از سنگ صبور و راضی ترین کسان به قضای الهی هستند، سینه هایی فراخ تر از اقیانوس دارند و انسان هایی مخلص، مقاوم، اهل ایثار، استقامت و فداکاری بودند که از همه کس و همه جا بریده و به خدا پیوستند و آزاده نامیده شدند چون از قید نفس و نفسانیات رهایی پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام تویسرکانی: پیام آزادگان سرافراز، شکوهمندی ملت ایران است

حجت الاسلام تویسرکانی: پیام آزادگان سرافراز، شکوهمندی ملت ایران است