مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 20:002023-08-10سياسي

21 محله گرگان هدف طرح 2020


شهردار گرگان با اشاره به ضرورت توسعه متوازن تمامی محلات و نقاط این شهر، گفت: 21 محله کم برخوردار گرگان هدف اجرای طرح 2020 قرار گرفته است.

- سیدمحمدرضا سیدالنگی عصر پنجشنبه 19مرداد ماه در بازدید از دفتر ایسنای گلستان و در گفت وگو با معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، سردبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی که به روز خبرنگار موسوم شده، اظهار کرد: زیرساخت فیبر نوری در طول 40 سال گذشته در استان گلستان تنها 70 کیلومتر بود، اما امروز در مدت 20 روز 160 کیلومتر به زیرساخت فیبر نوری در استان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه با اضافه کردن بخش خصوصی در کنار مخابرات استان، انحصار احداث زیرساخت فیبر نوری توسط مخابرات را شکسته و کار را رقابتی کردیم، افزود: در نسل جدید ارتباطات، نوعی از شماره های تلفن همراه چهار رقمی ایجاد شده که این شماره در هرجای دنیا نیازی به تغییر ندارد و باعث بهینه شدن و تسریع خدمات خواهد شد.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه اگر به نیازهای واقعی افراد در خانه پاسخ داده شود، ترافیک شهری، آلودگی هوا و بسیاری از معضلات به خودی خود رفع خواهد شد، گفت: اجرای پروژه فیبرنوری در هر کیلومتر بیش از پنج میلیارد تومان هزینه دارد اما به توسعه شهر هوشمند و الکترونیک کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 محله گرگان هدف طرح 2020

21 محله گرگان هدف طرح 2020