مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 18:502023-07-26سياسي

تربیت موثر در وادی جهاد محقق می شود


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تحول تربیتی رقم خورده است، گفت: تربیت موثر در وادی جهاد محقق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد قمی، ظهر چهارشنبه در دیدار با تشکل های نوجوانان استان زنجان اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به طور رسمی هیچ مسئولیتی در مورد مساجد بر عهده ندارد ولی سعی کردیم در مساجد به ویژه در حاشیه شهرها و در روستاها برنامه هایی را تدارک ببینیم و روحانیون را مستقر کنیم.

وی ادامه داد: در خصوص ارتقای نفرات و توانمندی نیروها در مساجدی که امام داشتند نیز اقداماتی انجام شده تا پذیرای مجموعه های تربیتی و هیئتی باشند و کسانی که علاقه مند به کمک باشند باید نسبت به مجموعه وظایف سازمان ها آگاهی کسب کنند.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه در تقسیم کار سازمانی به نوع تقسیم کار، موازی کاری ها یا آشفتگی ها معترض هستم و در شورای عالی انقلاب فرهنگی طرح بحث شده است، ابراز کرد: اکنون نیز با در نظر گرفتن اخلاق تشریفاتی باید گفت سازمان برخی وظایف دارد و برخی امور در قالب وظایف این سازمان نمی گنجد.

وی در موضوع شناسه هیئت ها و حساب بانکی افزود: از طریق مجلس شورای اسلامی پیگیری هایی انجام شده و می گویند خلأ های قانونی دارد و این موضوع به اختیار بانک مرکزی یا وز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت موثر در وادی جهاد محقق می شود

تربیت موثر در وادی جهاد محقق می شود