مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 20:302023-07-25سياسي

6 محکوم متهم به قصاص در تهران آزاد شدند


هشتمین مراسم آزادی گروهی 6 محکوم به قصاص امروز سه شنبه 3 مرداد 1402 برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، هشتمین مراسم آزادی گروهی 6 محکوم به قصاص امروز سه شنبه 3 مرداد 1402 با حضور علی صالحی دادستان تهران، محمد شهریاری معاون دادستان و سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، خیرین، صلح یاران، مددکاران زندان، اولیای دم، محکومان و خانوده های آن ها برگزار شد.

    علی صالحی، دادستان تهران در این مراسم ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یارانش، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم حقی را برای اولیای دم و صاحبان قصاص فراهم کرده، اما گذشت و عفو را اصلح شمرده است و از خانواده های اولیای دم تشکر می کنم که با کرامت و رحمانیت خود به فرمان خدای متعال لبیک گفته و در ایامی که متعلق به امام حسین (ع) است با خدای خود معامله کردند و اعلام گذشت نمودند.

  وی افزود: امروز با تلاش و همت همکاران دادسرای جنایی تهران، اجرای احکام، مددکاران زندان، خیرین، صلح یاران و اعضای شورای حل اختلاف شاهد این بودیم که 6 نفر از محکومان به قصاص به زندگی بازگشتند.

  دادستان تهران گفت: در سال گذشته 48 نفر و در سال جاری تاکنون 16 نفر از قصاص رهایی یافته و در حال حاضر 22 نفر محکوم به قصاص در زندان هستند که با کمک 10 میلیارد تومانی می توانند از قصاص رهایی پیدا کنند و امیدوارم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 محکوم متهم به قصاص در تهران آزاد شدند

6 محکوم متهم به قصاص در تهران آزاد شدند