مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:352023-08-03اجتماعي

100 فضای ورزشی در مدارس استثنایی کشور ایجاد شده است


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از ایجاد 100 فضای ورزشی در مدارس استثنایی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید حمید حسینی در حاشیه رقابت های دانش آموزان با نیازهای ویژه در شیراز بیان کرد: 70 کلاس درس تخصصی ورزشی، 22 زمین چمن مصنوعی و هشت کانون تربیت بدنی در مدارس استثنایی کشور در حال اجرا است.

وی افزود: یکی از ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، ساحت زیستی بدنی است و رشد این ساحت در دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور نیز در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در جهت تحقق ساحت زیستی بدنی دانش آموزان، توجه ویژه به کلاس درس تربیت بدنی و ساعت ورزش در مدارس استثنایی ضروری است.

حسینی اضافه کرد: داشتن فضاهای ورزشی استاندارد و مربیان متخصص درس تربیت بدنی لازمه تحقق ساحت زیستی بدنی است و در این مسیر توسعه فضاهای تخصصی درون مدرسه ای در دستور کار سازمان آموزش و پرورش استثنایی قرار گرفت و 100 پروژه اجرایی شد.

رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: در استان فارس طی سال گذشته 9 کلاس درس تربیت بدنی به بهره برداری رسید و در اختیار دانش آموزان با نیازهای ویژه قرار گرفت.

وی اعلام کرد: تأمین منابع مالی 14 اتاق درس تربیت بدنی نیز در این استان از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی در دستور کار قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 فضای ورزشی در مدارس استثنایی کشور ایجاد شده است

100 فضای ورزشی در مدارس استثنایی کشور ایجاد شده است