مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:552023-07-30اقتصادي

ایران حقوق و منافع خود در میدان گازی آرش را پیگیری می کند


وزیر نفت با تأکید بر اینکه ایران درباره میدان گازی آرش تأمین حقوق و منافع خود را پیگیری می کند، اظهار کرد: چنانچه تمایلی به تفاهم و همکاری وجود نداشته باشد، - وزیر نفت با تأکید بر اینکه ایران درباره میدان گازی آرش تأمین حقوق و منافع خود را پیگیری می کند، اظهار کرد: چنانچه تمایلی به تفاهم و همکاری وجود نداشته باشد، ایران حقوق و منافع و بهره برداری و اکتشاف از منابع یادشده را در برنامه خود قرار می دهد و هرگونه تضییع حقوق خود را برنمی تابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اوجی در حاشیه نشست بررسی طرح ها و پروژه های میدان های مشترک نفت و گاز درباره میدان مشترک گازی آرش گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از حل و فصل دوستانه مسائل مرزی و دریایی با همسایگان پشتیبانی می کند.

وی ادامه داد: درباره بهره برداری از میدان های مشترک نفت و گاز همیشه راه مذاکره و تفاهم با همسایگان را در پیش گرفته ایم؛ درباره میدان آرش نیز ایران خواهان بهره برداری یکپارچه و مشترک است.

وی افزود: با این حال چنانچه تمایلی به تفاهم و همکاری وجود نداشته باشد ایران تأمین حقوق و منافع و بهره برداری و اکتشاف از منابع یادشده را در برنامه قرار می دهد و هرگونه تضییع حقوق خود را برنمی تابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران حقوق و منافع خود در میدان گازی آرش را پیگیری می کند

ایران حقوق و منافع خود در میدان گازی آرش را پیگیری می کند