مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 11:052023-08-21سياسي

دست خالی برخی نابینایان از آزمون آموزگاری؟


آزمون استخدامی آموزگاری در حالی هشتم اردیبهشت ماه برگزار شد که از میان 28 هزار نفری که قرار است استخدام شوند، سهمیه معلولان 800 نفرطبق قانون جذب سه درصدی معلولان است.

- با اعلام نتایج قبول شدگان اما، برخی معلولان مدعی هستند علی رغم قبولی در آزمون، به صرف نابینایی در مرحله ارزیابی ها رد شده اند، ادعایی که مجلس نیز به آن ورود کرده است اما آموزش و پرورش ردش می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هشتم اردیبهشت ماه بود که آزمون استخدامی آموزگاری برگزار و با رقابت 530 هزار داوطلب (در آزمون استخدامی ماده 28) مقرر شد پس از طی فرآیندها، 28 هزار آموزگار در کشور استخدام می شوند.

صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در این رابطه یکی از مهمترین تحولات صورت گرفته در برگزاری آزمون امسال را توجه به نمره مصاحبه و آزمون های ارزیابی و افزایش وزن تاثیر این بخش در پذیرش نهایی افراد برای حرفه معلمی اعلام کرده و گفته بود: بر این اساس 40 درصد نمره مربوطه به آزمون کتبی و 60 درصد نمره مربوط به آزمون های ارزیابی و مصاحبه است که دو روز پس از اعلام نتایج آغاز خواهد شد.

آموزش و پرورش: سهمیه معلولان در آزمون استخدامی آموزگاری، 800 نفر است معلولان هم می توانند به صرف احراز شایستگی، جذب شغل آموزگاری شوند اما باتوجه به ماده 15 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت که در پی آن دولت مکلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست خالی برخی نابینایان از آزمون آموزگاری؟

دست خالی برخی نابینایان از آزمون آموزگاری؟