مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-21اقتصادي

مدیریت مقصد گردشگری منجر به بهینه سازی عرضه و تقاضا می شود


هدف از مدیریت مقصد گردشگری، اطمینان از تأثیر مثبت گردشگری است که منجر به بهینه سازی عرضه و تقاضا می شود و مدیریت مسئولانه و پایدار، - ایسنا/اصفهان یک فعال حوزه گردشگری گفت: هدف از مدیریت مقصد گردشگری، اطمینان از تأثیر مثبت گردشگری است که منجر به بهینه سازی عرضه و تقاضا می شود و مدیریت مسئولانه و پایدار، به تعامل چهار عنصر صنعت گردشگری، گردشگر، جامعه میزبان و محیط زیست می پردازد.

خاطره ایرانیان با سفرهای روزهای تعطیل به خصوص عید نوروز و تابستان، گره خورده است.

مقصد عمده سفرها به شمال کشور ختم می شود که با وجود هزینه های مادی و معنوی بالایی که بر میهمان و میزبان تحمیل می شود، اما رضایت هیچ کدام را به دنبال ندارد، زیرا نه مهمان و نه میزبان، با مدیریت مقصد گردشگری آشنایی ندارند و حتی از سوی فعالان حوزه گردشگری نیز مورد توجه قرار نگرفته است.

عباس غمخوار در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مدیریت مقصد گردشگری وظیفه دارد عناصر مؤثر در مقصد گردشگری شامل جاذبه ها، امکانات رفاهی، دسترسی ها، بازاریابی و نرخ گذاری را هماهنگ کند.

وی تصریح کرد: سازمان های مدیریت مقصد گردشگری، نقشی اثربخشی برای توسعه گردشگری پایدار، جذب گردشگر و حمایت از کسب وکارهای محلی بر عهده دارند، اما این اصل اساسی به ندرت مورد توجه فعالان حوزه گردشگری قرار گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مقصد گردشگری منجر به بهینه سازی عرضه و تقاضا می شود

مدیریت مقصد گردشگری منجر به بهینه سازی عرضه و تقاضا می شود