مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-12اجتماعي

انجام بیش از 13 هزار معاینه فنی خودرو در استان اردبیل


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 13 هزار خودروی سنگین و نیمه سنگین در 4 ماهه گذشته به مراکز معاینه فنی استان اردبیل مراجعه کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا شیرین زاده بعدازظهر امروز دربازدید از مرکز معاینه فنی شهرستان پارس آباد اظهار کرد: از تعداد وسایل نقلیه مذکور تعداد 12 هزار و 46 خودرو در معاینه قبول و موفق به اخذ برگه معاینه فنی شده و همچنین یک هزار و 361 خودروی مابقی نیز در طی فرآیند مذکور مردود شده اند.

وی با بیان اینکه 10 هزار و808 خودرو در معاینات فنی اولیه وهزار و238 خودرو نیز در معاینات فنی بعد از اصلاح عیوب خودرو قبول شده اند افزود: در مرحله اول شاهد افزایش و در مرحله دوم کاهش 18 درصدی را نشان می دهد.

شیرین زاده با بیان اینکه کلیه وسایل نقلیه موتوری اعم از سنگین ونیمه سنگین موظف هستند در دوره های زمانی مشخص و منظم نسبت به انجام آزمون معاینات فنی، ایمنی و آلایندگی در مراکز مجاز معاینه فنی اقدام نمایند عنوان کرد: هدف از تاسیس مراکز معاینه فنی کاهش آلودگی هوای ناشی از تردد خودرو ها و افزایش ایمنی تردد خودروها است.

وی فعالیت 4 مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و نیمه سنگین را در استان اردبیل یادآور شد و گفت: از این تعداد 3 مرکز در شهرستان اردبیل و 1 مرکز نیز در شهرستان پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 13 هزار معاینه فنی خودرو در استان اردبیل

انجام بیش از 13 هزار معاینه فنی خودرو در استان اردبیل