مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 17:452023-08-20حوادث

اعتراف متهم به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی 206 که از پارگینگ و انباری ساختمان های خصوصی سرقت می کرد خبر داد و گفت: - سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی 206 که از پارگینگ و انباری ساختمان های خصوصی سرقت می کرد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری راننده یک دستگاه خودروی 206 که از پارگینگ و انباری ساختمان های خصوصی سرقت می کرد خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و اموال با ارزش از انباری های اماکن خصوصی در محدوده محله نصر تهران، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 137 پلیس پیشگیری قرار گرفت و ماموران با حضور در محل های سرقت موفق شدند مشخصات ظاهری سارق و خودروی آن را به دست بیاورند.

این مقام انتظامی توضیح داد: تحقیقات اولیه نشان از این داشت، راننده یک دستگاه خودروی 206 مشکی در تاریکی هوا با پرسه زنی در خیابان های خلوت سوژه های خود را انتخاب و با تخریب درب منازل وارد ساختمان شده و اموال موجود در پارگینک و انبار های ساختمان به ویژه دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف متهم به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصی

اعتراف متهم به 10 فقره سرقت از اماکن خصوصی