مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 01:052023-07-31سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: نهادهای تبلیغی از موازی کاری پرهیز کنند


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خطاب به نهادها و سازمان هایی که تبلیغ دین را بر عهده دارند، گفت: اگر کارها با هم افزایی دنبال شود و شاهد تقسیم کار باشیم نه موازی کاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار رییس سازمان تبلیغات اسلامی که دفتر جامعه مدرسین انجام شد، فعالیت های سازمان تبلیغات را امید بخش خواند و ابراز کرد: سازمان تبلیغات بر خلاف تصوری که در جامعه نسبت به آن وجود دارد، در میدان و عرصه های مختلف مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به ظرفیت های تبلیغی گسترده دین اسلام گفت: ما پیرو مکتبی هستیم که ظرفیت های فراوانی را در اختیار ما قرارداده است و اگر نتوانیم از این ظرفیت ها به درستی استفاده کنیم، مقصریم.

امام جمعه قم ادبیات امروز جامعه را نسبت به گذشته، متفاوت ارزیابی و اظهار کرد: امروز ادبیات و شرایط جامعه تغییر کرده است؛ بنابراین باید منابع دینی بسیاری که در اختیار ما قرار دارند، با توجه به ادبیات و سبک و سیاق جدید، روزآمد شوند.

*هجمه های دشمن فرصتی برای تبلیغ دین است وی هجمه های تبلیغی دشمنان را فرصتی برای تقویت و گسترش تبلیغ دین در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: اقدامات دشمن از یک سو، نگران کننده است؛ اما از سویی دیگر، ما را به تلاش، فعالیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: نهادهای تبلیغی از موازی کاری پرهیز کنند

آیت الله حسینی بوشهری: نهادهای تبلیغی از موازی کاری پرهیز کنند