مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-13سياسي

اعتراض 9 عضو شورای شهر تهران درباره مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم گیری ها


موضوع تذکر من مداخلات مکرر داماد آقای زاکانی در برخی از سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران است، به گونه ای که حتی اختیار برخی تصمیمات ساده نیز از مدیران این سازمان ها سلب شده است.

- عضو شورای شهر تهران گفت: موضوع تذکر من مداخلات مکرر داماد آقای زاکانی در برخی از سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران است، به گونه ای که حتی اختیار برخی تصمیمات ساده نیز از مدیران این سازمان ها سلب شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم گیری های برخی سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری گفت: متن این تذکر به امضای 9 نفر از اعضای شورای شهر رسیده است که تقدیم هیات رییسه شورا خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، علی اصغر قائمی در تذکر امروز خود در یکصد و شصت و نهمین جلسه دوره ششم شورای اسلامی شهر تهران گفت: موضوع این تذکر مدت هاست که آماده شده، اما فرصتی پیش نیامد که در صحن شورا مطرح شود.

البته امروز این تذکر را با اکراه عرض می کنم و دوست نداشتم شرایطی پیش بیاید که کار به چنین تذکراتی کشیده شود.

  وی افزود: موضوع تذکر من مداخلات مکرر داماد آقای زاکانی در برخی از سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران است، به گونه ای که حتی اختیار برخی تصمیمات ساده نیز از مدیران این سازمان ها سلب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض 9 عضو شورای شهر تهران درباره مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم گیری ها

اعتراض 9 عضو شورای شهر تهران درباره مداخلات مکرر داماد زاکانی در تصمیم گیری ها