مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 09:202023-08-09سياسي

یک مسئول: تجاری سازی ایده نقش ارزشمند جهاد دانشگاهی در سطح کشور است


رییس دانشگاه صنعتی قم عملکرد و رویکرد جهاد دانشگاهی در راستای پرورش ایده های جوانان و تبدیل آن ها به محصول بسیار مطلوب است؛ اما این نیاز وجود دارد که ظرفیت و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در سطح دانشگاه ها و یا در سطح پژوهشگاه های کشور یا در سطح ادارات سازمان .

- /جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/ یک مسئول: تجاری سازی ایده نقش ارزشمند جهاد دانشگاهی در سطح کشور است ایسنا/قم رییس دانشگاه صنعتی قم عملکرد و رویکرد جهاد دانشگاهی در راستای پرورش ایده های جوانان و تبدیل آن ها به محصول بسیار مطلوب است؛ اما این نیاز وجود دارد که ظرفیت و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در سطح دانشگاه ها و یا در سطح پژوهشگاه های کشور یا در سطح ادارات سازمان ها ارائه شود تا با شناخت بیشتر، ارتباطات نزدیکی با جهاد دانشگاهی با هدف بهره مندی از ظرفیت های این نهاد شکل بگیرد.

دکتر جلال رضایی نور در گفت وگو با ایسنا به مناسبت چهل و سومین سالروز تاسیس جهاد دانشگاهی، عنوان کرد: حیطه فعالیت های جهاد دانشگاهی متنوع است و علاوه بر مباحث علمی و تحقیقاتی در حوزه ی فرهنگی نیز فعال هستند.

رییس دانشگاه صنعتی قم ادامه داد: وجود خبرگزاری ایسنا به عنوان زیر مجموعه ی جهاد دانشگاهی بیانگر گستردگی حیطه فعالیت های جهاد دانشگاهی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: تجاری سازی ایده نقش ارزشمند جهاد دانشگاهی در سطح کشور است

یک مسئول: تجاری سازی ایده نقش ارزشمند جهاد دانشگاهی در سطح کشور است