مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 22:502023-08-17سياسي

ابعاد تازه حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) از زبان تولیت حرم


تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام، مهم ترین اهداف دشمنان از حمله تروریستی اخیر به حرم مطهر شاهچراغ را زنده نگه داشتن آتش فتنه سال قبل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین کلانتری امروز پنجشنبه 26 مرداد 1402 در چهل و ششمین جلسه از سلسله مباحث جهاد تبیین که  در سالن شهید آیت الله دستغیب آستان مقدس برگزارشد ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای والامقام غلامعباس عباسی و محمد جهانگیری، که در تعرض اخیر به حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) به آرزوی دیرینه خود و فوز عظیم شهادت نائل آمدند به ابعاد و اهداف مختلف حمله تروریستی 22 مردادماه به حرم مطهر شاهچراغ (ع) پرداخت.

تولیت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام گفت: در حقیقت این حمله تروریستی، تعرض به خانه اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) بود.

لذا به صاحب این خانه، حضرت بقیهالله الأعظم امام عصر(عج) و همچنین به فرزندان بزرگوار امام موسی کاظم(ع)، سیدالسادات الأعاظم حضرت احمدبن موسی و حضرت سید میر محمدبن موسی(ع) تسلیت عرض می نمایم.

استاد دانشگاه تهران گفت: این اتفاق مِن حیث المجموع نقشه عظیمی بود که به لطف خدای متعال و ایثار و جانبازی نیروهای مدافع حرم مطهر و خادمان عزیز این بارگاه منور بحمدلله در نطفه خفه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابعاد تازه حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) از زبان تولیت حرم

ابعاد تازه حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) از زبان تولیت حرم