مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-24سياسي

از آزمون های جدید آموزش و پرورش چه خبر؟


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امیدواریم با برگزاری آزمون جذب آموزگاران مقطع ابتدایی و دبیری مقطع متوسطه اول و دوم بخشی از کمبود نیروی متخصص برطرف شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امیدواریم با برگزاری آزمون جذب آموزگاران مقطع ابتدایی و دبیری مقطع متوسطه اول و دوم بخشی از کمبود نیروی متخصص برطرف شود.

سیدعلیرضا موسوی نژاد در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بررسی صلاحیت های عمومی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دوره ابتدایی اظهار کرد: امسال دو آزمون استخدامی برای آموزش و پرورش پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه آزمون جذب آموزگاران مقطع ابتدایی برگزار شده و آزمون دبیری مقطع متوسطه اول و دوم در ماه جاری برگزار خواهد شد، افزود: طی مرحله اول آزمون مقطع ابتدایی 877 نفر در استان به عنوان کارنامه سبز به آموزش و پرورش معرفی شدند که این افراد مطابق جدول زمان بندی به صورت تصادفی انتخاب شده تا برای بررسی به کانون های گزینش مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه پنج کانون گزینش با حضور ارزیابان آموزش دیده در مرکز استان پذیرای حضور قبول شدگان آزمون استخدامی است، تصریح کرد: پس از پذیرش داوطلب در مرحله اول ارزیابی موضوعی در اختیار وی قرار می گیرد که باید در فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آزمون های جدید آموزش و پرورش چه خبر؟

از آزمون های جدید آموزش و پرورش چه خبر؟