مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-10اجتماعي

دسترسی مردم تیران به کتاب با کتابخانه سیار امکان پذیر است


دسترسی روستاییان این شهرستان به کتاب و کتابخانه عمومی با راه اندازی کتابخانه سیار امکان پذیر شد.

- ایسنا/اصفهان فرماندار تیران و کرون گفت: دسترسی روستاییان این شهرستان به کتاب و کتابخانه عمومی با راه اندازی کتابخانه سیار امکان پذیر شد.

علی محمدی کیا، امروز( پنجشنبه،19 مرداد) در نشست با مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان اصفهان با اشاره به گستردگی جغرافیایی تیران و کرون و تعداد بالا و پراکندگی روستاها، اظهارکرد: امکان احداث کتابخانه عمومی در هر روستا با تنوع کتاب فراهم نبوده ولی از طرفی هم نباید این نیاز نادیده گرفته شود.

وی افزود: راه اندازی کتابخانه سیار با یک دستگاه خودرو این مشکل را رفع و امکان دسترسی به کتاب را برای مردم در یک برنامه مشخص فراهم می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار تیران و کرون با اشاره به لزوم راه اندازی کتابخانه عمومی سیار، خاطرنشان کرد: تامین اعتبار مورد نیاز با تخصیص منابع شهرستانی و استانی امکان پذیر بوده و باید در یک همکاری مشترک این کار انجام شود.

وی اضافه کرد: نهاد کتابخانه عمومی استان اصفهان با در نظر گرفتن شرایط این شهرستان و لزوم توسعه کتابخوانی به این موضوع کمک کند.

محمدی کیا بهره گیری از کتابخانه مدارس برای توسعه کتابخوانی در روستاها را راهکار دیگر برای دسترسی آسان به منابع کتاب بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دسترسی مردم تیران به کتاب با کتابخانه سیار امکان پذیر است

دسترسی مردم تیران به کتاب با کتابخانه سیار امکان پذیر است