مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-22سياسي

27 تانکر در مشگین شهر آبرسانی سیار انجام می دهند


با اضافه شدن 6 تانکر جدید، 27 تانکر آبرسانی سیار در مشگین شهر به مردم آبرسانی انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام محمدی عصر سه شنبه در جریان بازدید از آخرین وضعیت ترمیم خط انتقال آب در منطقه ایلاندوی مشگین شهر اظهار کرد: به دنبال رانش زمین و صدمه ای که به خط انتقال آب مشگین به تصفیه خانه وارد شده، از دیروز قطعی آب را در مشگین شهر و مناطق مختلف شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: با توجه به گرمای هوا و شرایط سختی که در منطقه در تأمین آب به وجود آمده، همکاران آبفای استان تلاش می کنند تا از محل آبگیر اصلاح شبکه را انجام دهند که از عصر دیروز تاکنون این فعالیت ها ادامه داشته و تلاش بر این است تا با ترمیم و بازسازی لوله ها فردا بخش اعظمی از محدوده مشگین شهر به نقطه پایداری آب برسند.

سرپرست فرمانداری مشگین شهر گفت: از دیروز توزیع آب در قالب 21 تانکر آبرسانی در حال انجام است و در کنار آن مجموعه بسیج سازندگی، هلال احمر و آبفای استان نسبت به توزیع آب بسته بندی نیز در مناطق مختلف شهر اقدام می کنند.

محمدی افزود: با اضافه شدن 6 تانکر جدید در حال حاضر 27 تانکر در نقاط مختلف شهر آبرسانی را به مردم انجام می دهند و در کنار این اقدامات موقتی، عملیات انتقال آب خیاوچایی به تصفیه خانه انجام شده تا با ورود آن به مدار توزیع بخشی از مناطق شهر تا فردا از پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 تانکر در مشگین شهر آبرسانی سیار انجام می دهند

27 تانکر در مشگین شهر آبرسانی سیار انجام می دهند